Tænk branding og performance sammen

Uanset om du skal til at drive eller allerede driver en hjemmeside eller en webshop, så er der 2 parametre man som virksomhed altid skal overveje. Man skal både overveje:

 

  1. Branding
  2. Performance

 

I dag findes der traditionelt set 2 forskellige typer online bureauer som kan hjælpe med dette. Der findes de traditionelle performance bureauer, som sørger for du får mere trafik og så findes der kreative bureauer som sørger for din branding sidder superskarpt og helt i orden.

Innovation, performance og branding

 

Selvom der længe kun har været 2 forskellige slags overvejene approachs, så findes der i dag også et tredje alternativ. Et kreativt performance baseret bureau. Her tænker man ikke kun performance eller kreative løsninger som måske ser flotte ud, men ikke performer som man gerne vil. Her tænker man det hele i en symbiose og dermed bedre kan udnytte de forskellige ting, som hver af tingene kan gøre godt.

Hos et webbureau i Aalborg, tænker man netop i disse baner og gør det med stor succes.
Her hjælper de nemlig virksomheder med at tænke både i performance, så man kan få en masse trafik, men også i branding så man kan huskes på den lange bane og dermed få bedre og mere vedvarende kunder i sin virksomhed.

Her er man gået væk fra den traditionelle tankegang som langt de fleste marketingsfirmaer eller branding bureauer køre med og skabt en symbiose mellem hver af tingene og taget det bedste fra begge verdener, hvor de sammen med deres kunder definerer hvilken vej der ultimativt kunne være den bedste for netop dem.

En bedre løsning giver bedre resultater

Når man kombinerer begge ting og tager det bedste fra begge verdener, så får kunderne ikke kun en flot, lækker og huskevenlig hjemmeside eller en masse trafik der potentielt kan give en masse kunder – nej her får man begge dele. Selvfølgelig skal der gås på kompromis i begge henseender, men sammenlagt får man alligevel et langt større udbytte og dermed et bedre afkast på sine investeringer. Og hos virksomhederne der arbejder sammen med disse bureauer, er også glade for deres løsninger. Ikke nok med, at de udvikler sig i takt med tiden og dermed står stærkere mod deres konkurrenter på det visuelle, så stjæler de også de kunder som normalt måske ville være gået til dem og dermed kan være med til at vækste ens egen butik.